Tisztelt Sporttársak.

Ismét egy nagyszerû sikerrõl szeretnék beszámolni, amit a GIGANT bojli család segítségével értünk el. 2012.04.19.-22-ig került megrendezésre a Batthyán Gyöngyszeme bojlis kupa. A helyszín szabadbattyáni horgásztó volt (M7 autópálya mellett) A Battyán Gyöngyszeme horgásztó 12 hektáros nagyságú területen húzódik, halakban igen gazdag. 1966 óta üzemel horgásztóként. A víz minõsége nagyon jó, minden halfaj leív a tóban, ami be lett telepítve (ponty, amur, busa, szürke harcsa, koi ponty, lénai tok, csuka) A tó egy része az erdõ mellett található, amely nagyon kellemes árnyékot biztosít a vendégek számára. A tó bizonyos részeit szép nagy nádasok veszi körbe. Mára már elmondható rendkívül intenzív bojlis víz, nagyon sok kapitális ponty amur van a tóban, többségük 10kg felett, de nem ritka a 20kg feletti sem. Külön megemlíteném a 20kg feletti tok halakat is.

Hajnal a tavon

Rendkívül nagy várakozással néztünk a sorsolás elé. A 28-as helyet húztuk, a legutolsó a tavon. Logisztikai szempontból nagyon hátrányos helynek bizonyult. 150 métert csak gyalogosan lehetett megtenni. Így mikor már mindenki készen állt a versenyre, mi akkor kezdtünk el kipakolni, és készülni.

Három etetéssel zártunk le egy viszonylag nagy területet. A sávos etetést részesítettük elõnyben.
Volt lehetõségünk elsõkként tesztelni a GIGANT legújabb bojliját a FIVE-ot, e-mellett a III.-ast foghagymást részesítettük elõnyben. Az alapozó etetést fõtt magvakból, és az említett két íz dipjébõl összeállított metod mixel kezdtük. A rendkívül változatos idõ nagyban befolyásolta a horgászatunkat. Elsõ két éjszaka nulla közeli hõmérséklet volt, a harmadik nap délben pedig kánikula.
Második nap délelõtt érkezett az elsõ hal, Roland barátomnak egy szép tükrös.

Roland elsõ hala

Ezután szépen elindult, többségében a FIVE bojli volt a nyerõ. Rendkívül jó a tartóssága, sikerült egy igazi fogós intenzív bojlit létrehozni. Izgalmas éjszaka elé néztünk a halak beálltak a FIVE-ra!
Másnap reggel a mérlegelésen volt mit mutatni:

Beindultak a potyeszok

A hidegvíz hatására a hármas bojli nem volt intenzív hatású, ezért harmadik nap reggel lecseréltük ICE-ra, ami pillanatokon belül meghozta az eredményt.

Gyönyörû pikkelyes

A FIVE-nak köszönhetõen harmadik nap késõ délután beköszönt a 21kg-os tokhal, amit hosszú fárasztás után sikerült partra csalogatnunk.

Az ötöskére megjött a tokhal is! Rendkívüli fárasztási élményt nyújtott!

Az utolsó este mérlegelése alapján minimális eltérés volt a szembe levõ oldalon versenyzõ csapat és köztünk. Így az utolsó 20 óra rendkívül izgalmas és szoros verseny volt. Szinte minden mozdulatukat figyeltük és Õk szintén. Az utolsó éjszaka is mozgalmas volt, sok szép halat fogtunk.

A fõszereplõk.

Vasárnap délben a verseny véget ért. A mérlegelõk 13 óra után értek hozzánk. Ekkor még mindig nem tudtuk vajon hányadik helyen végeztünk, mi a végsõ eredmény.
Az eredményhirdetéskor egy csodálatos meglepetés született. Csapatunk a GIGANT BAITS TEAM Székesfehérvár elsõ helyezést ért el 168kg-al és 34db hallal.

Boldog gyõztesek! A Székesfehérvári Gigant Baits Team.

A verseny nagyon szép eredményekkel végzõdött több mint 1500kg halat sikerült a versenyzõknek partra csalogatni.

Összességében nagyon  jó tapasztalatokkal zártuk. A FIVE bojli volt a fõszereplõ, rendkívül jó, fogós bojli, ajánlom mindenkinek. Nagyon tartós a vízben, és ahogy a példa is mutatja pontyra és tokra egyaránt nagy hatással bír.

Köszönjük Neked GIGANT BAITS!!!