A legszebb bojlival fogott harcsám

Gigamino ICE termékek

Ismét Itt a hidegebb idő, a horgászvizek gyorsan hűlnek, a kapások ritkulnak. Ne hagyd magad, a Gigamino ICE bojli pont ilyen körülményekre lett kifejlesztve. Teszthorgászatok során még jég alól is lehetett vele pontyot fogni. Ne késlekedj rendeld meg még ma az őszi-téli horgászatra való mennyiséget!

Több kapást érhetsz el, ha használod a Gigamino Dipp ICE terméket is!

Rinyaszentkirály bojlistúra

Rinyaszentkirályi túra.

Augusztus közepén egy kéthetes szabadságom töltöttem Magyarországon. A munkám külhonba vezérelt, így csak ritkán jutok hozzá egy kis horgászathoz szeretett hazámban. Ezt a rövidke időt fiammal terveztem tölteni, mégpedig a Rinyaszentkirályi tavon.

Kondoros bojlis peca

Beszámolóm talán azzal kell kezdenem, hogy bocsánatot kérjek. A feltorlódott munkák, a pénzhajhászás miatt régen tudtam a horgászatnak szentelni magam. Régen tudtam írni a honlapra, régen tudtam a Gigant bojlik társaságát élvezni! Megígérem horgász ország, horgászvilág előtt, hogy ezen túl másképp lesz! Bocsánat, hogy erre az időre eltűntem, nem írtam, mert nem horgásztam! Feltett szándékom, minden hónapban horgászni, beszámolókat írni, és terveim között szerepel egy hosszabb túra (valamelyik bányatón) teljes filmezése, még idén!

Bontova bojlis verseny promó

Csapattársammal Németh Tamással ismét belevágtunk egy jónak ígérkező verseny pecába.

A helyszín ezúttal a Dombóvár határában elterülő szépséges halairól méltán híres Bontovai horgásztó! A 4 napos verseny a Brun Team rendezésében 2015. Május utolsó hetében került megrendezésre.

Bojlis Baráti találkozó 2014. Ősz, Kovácshida

Beszámoló a BCM HE Kovácshida Szödönyi taván rendezett Bojlis Baráti Találkozó 2014 ősz horgászversenyen szerzett tapasztalataimról.

A verseny szeptember 04. 10:00h-tól 07. 10:00h-ig tartott. (72 óra)

A tó teljes területét kihasználva (8 ha), 11 csapat elhelyezésére volt lehetőség. A sorsolás nem volt túl kegyes Németh Tamás csapattársamhoz és hozzám, mert a tó köztudottan kevesebb nagyhalat tartó 1-es szektorát húztuk, ami közvetlenül a halőrháznál található. Nem voltak túl biztatóak a kilátások és az eső is időnként teljesen eláztatta az összeszerelésre váró felszerelésünket, miközben a helykereséssel és táborépítéssel vesződtünk. Ettől függetlenül mi megpróbáltuk legjobb tudásunk szerint elvégezni az előttünk álló feladatot.

Bojlis horgászat 22,7 Kg ponty

Jó-e a Maximusz bojli?? Nem jó, szenzációs!

Na de ne szaladjak ennyire előre. A gigantikus történetünket még a tavalyi év végével kellene kezdenem! Csabi barátom, versenytársam vásárolt egy stéget a Hatvani Beton tavon! 2013 decemberében megnéztük az eladó területet, magát a tavat, a környezetét. Nagyon kellemes részen találtuk a rozoga, rég nem használt stéget. A víz látványa. a fák hóval fedett lombja, a hatalmas enyhén hullámzó vízterület azonnal a rabjává tett minket. Sokat hallottunk a víz szörnyeiről.

Bojlis peca etetőhajóval

Régen tudtunk napokra elszabadulni, jót horgászni, tesztelni. Végre a mindennapok fogságából elszabadulva pár napra lejutottunk a Nagyrédei horgásztóra. A tóról írtam már, a víz szenzációs képe, a táj varázsa megmaradt. Ami változott, hogy a tél folyamán nagyon erős, nagyon szép nagytestű 15 kiló fölötti pontyok lettek telepítve. A Miszlai tóból (sajnos tulajdonos váltás lett) zömmel kerültek a Nagyrédei tóba. A másik számottevő fejlesztés, a tó partjára bérelhető faházakat építenek a még kényelmesebb horgászatot segítve.

Gigant bojli koi-ponty

Október közepén 3 napos túrát terveztünk a Pécstől nem messze található Olaszi horgásztóra.

A gondos tógazdának és a halőrnek köszönhetően ápolt tiszta környezet fogadott minket ezen a nagyon szép hal állománnyal rendelkező tavon.

A tóra jellemző vízmélység legtöbb helyen 5 méter körül van ezért egy a túloldalon található nagyjából 3 méteres platóra esett a választásunk, amit csak minimális mennyiségű bojlival etettünk meg. A tó adottságainak következtében a behordás nem engedélyezett, és felesleges is ezért csak dobálva juttattuk a pva csomagocskával „megspékelt” szereléket a kiszemelt helyre.

Pó bojlis-peca

2013.szeptemberében egy 4 napos horgász-túrát terveztünk Olaszországba a Pó folyóra.

A harcsáiról elhíresült vízre természetesen mi is főként harcsázni indultunk, de azért kapott helyet a felszerelés között kettő „bojlis” peca is.

Az indulás 2013 szeptember 23.-a estére esett. Bízva a másnap reggeli érkezésben, már horgászattal terveztük tölteni az első napot is. Kis csúszással délelőtt érkeztünk, majd a gyors engedély kiváltás után célba is vettük a folyót, ahol már előző héten odaérkező barátaink vártak.

Atkai ponty-bojli

Kedvenc vizem ismét vissza hívott 4 napra.

Nagy várakozással tekintettem erre a horgászatra,igaz ekkor még nem sejtettem, hogy egy olyan probléma fog hátráltatni amellyel itt az állandó helyemen még nem találkoztam. Igen a kisördög, a fránya törpeharcsa volt a probléma forrása.

Pedig minden jól indult...

Jó bojli

Mint már előző Gigant Baits-os tesztelésről leírtam, a Nagyrédei tavon pár óra alatt rengeteg halat sikerült fognom, fognunk.

Köszönhetem a szép időnek, a Nagyrédei tónak, és persze a kiváló minőségű Gigant Aminó család bojlijainak.
Természetesen barátomnak és versenytársamnak még aznap referáltam a történtekről, és azonnal a következő horgászat időpontján agyaltunk. Mivel Budai Csabi versenytársam (legjobb barátom) Ausztriában dolgozik már hosszú évek óta, egybõl kigondolta, hogyha ilyen jól megy ez a bojli ezen a tavon, meghív egy kis horgászatra osztrák ismerősöket is.

A döntés

Az idén elhatároztam, hogy sokkal kevesebb energiát fordítok a horgászversenyeken való indulásra, inkább igyekszem jobban megismerni a jellegzetes magyar horgászvizeinket. Nyugodtan kijelenthetem, hogy kicsi országunk bővelkedik a kihívásokkal bőségesen kecsegtető, kiváló adottságú vizekben, ahol minden elszánt pontyhorgász megtalálhatja a számítását. A túráim eredményeiről a vizek sajátosságai szerint csoportosítva számolok be, bemutatva a különböző helyzetekben alkalmazható módszereket, technikákat, csalizási stratégiákat és az alkalmazandó apróbb trükköket, fortélyokat. Írni szeretnék a fákkal sűrűn benőtt „dzsungel” pecáról, a töklevelesek horgászatáról, a folyami bojlizásról, a holtágak sajátosságairól, valamint a legnagyobb tavunk, a Balaton horgászati lehetőségéről.